Gratis fragt for ordrer over 398 DKK + 2 stk 20 RABAT + 3 stk 30 RABAT

Garanti og returret


Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med den modtagne ordre, bedes du kontakte os. Hos elskerdet.dk stræber vi efter at tilfredsstille vores kunder 100% med det produkt, de har købt fra vores leverandører. Hvis du har problemer med forsendelsen eller produktet, og du er frustreret, bedes du kontakte os ved hjælp af nedenstående formular, og vores team vil hjælpe dig med det samme.

Her er nogle ofte stillede spørgsmål om vores returpolitik:

1. HVOR LANG TID EFTER MODTAGELSEN KAN JEG RETURNERE?
Du kan returnere et produkt inden for 14 dage efter, at du har modtaget det fra vores leverandør.

2. HVOR LANG TID TAGER DET FØR JEG HAR PENGENE TILBAGE PÅ MIN KONTO?

En fuld tilbagebetaling bliver sendt til den originale betalingsmetode, efter at vi har modtaget, tjekket og bekræftet, at produkterne ikke er åbnet. Alle kunder skal kontakte os efter returnering af pakken og give os sporingsinformation, så vi kan behandle tilbagebetalingen.
Bemærk: De fleste finansielle institutioner har i gennemsnit 3-5 arbejdsdage for at behandle en tilbagebetaling.

3. HVORFOR ER SKØNHEDS OG HELSEPRODUKTER IKKE RETURBARE?
Beauty & Health-produkterne betragtes som hygiejniske produkter. Vi tager hygiejne og offentlig sikkerhed for alvor og tillader ikke, at skønheds- og sundhedsprodukter kan sendes retur for alle vores kunders sikkerhed. Vi er ikke alene om dette. Andre leverandører af skønheds- og sundhedsprodukter tillader ikke, at varer returneres af de samme grunde.

4. SKAL JEG STÅ FOR RETUROMKOSTNINGER?

Ja, alle kunder er ansvarlige for forsendelsesomkostninger ved returnering. Vi anbefaler, at du sender din returpakke med sporing, da vi ikke kan tage ansvar hvis pakke bliver væk undervejs.

5. KAN JEG RETURNERE PRODUKTET UDEN AT KONTAKE DIG?
Du skal kontakte os, før du sender pakken retur, da returadressen kan afvige fra den adresse, hvor din ordre oprindeligt kom fra.

6. HVORDAN KAN JEG KONTAKE DIG?
Du kan kontakte os via e-mail på tilhverdagcs@gmail.com eller ved hjælp af nedenstående formular. Elskerdet-teamet arbejder syv dage om ugen, 24 timer i døgnet. Vi garanterer altid et svar inden for 24 timer og hjælper dig med glæde!

7. MIN ORDRE ER BESKADIGET, HVAD SKAL JEG GØRE?
For at få den hurtigste løsning skal du vedhæfte et foto, der viser den dårlige kvalitet eller den beskadigede del af produktet. De bedste fotos er på en plan overflade, med mærket og fejlen tydeligt vist. Vi bruger disse oplysninger til at hjælpe dig med din ordre og for at undgå de samme fejl i fremtiden.

Hvis du har modtaget et beskadiget eller forkert produkt, beder vi dig om at kontakte os indenfor 14 dage efter du har modtaget produktet.